dimarts, 26 d’abril del 2016

MONTSERRAT BOLDÚ, PARAULES I IMATGES VORA L'EBRE




Montserrat Boldú i Mayor, nascuda a Tortosa, és mestra. Compagina la seva professió amb la fotografia i l’escriptura. Ha exposat en solitari a Tortosa: “Passions a flor de pell”, i en vàries exposicions col.lectives arreu del país. Ha participat en les darreres Antologies de Poetes de l’Ebre i en la Mostra Oberta de Poesia d’Alcanar, entre d’altres.

Amb l’obra “Vestit de flors per a una dona nua” ha rebut el 1r Premi al 34è Concurs Literari de Sant Antoni del Perelló 2016 en la modalitat poesia. 



Alguns poemes:



Vaig descobrir l'ombra del teu cos


Vaig descobrir l’ombra del teu cos

escampant flors d’ametller i tarongina

en racons on d’altres, abans,

només hi plantaren bardissa.

Des d’aleshores ençà que vigilo,

amb desig,

els minuts que disciplinats fan fila,

perfectament aliniats com vagons,

fent l’habitual viatge de l’hora,

ignorant que anhelosa els observo,

impacient,

per santificar d’entre tots a n’aquell

que a la meva vora porti la teva pell.

                                

EL DIA DE LA MARE

Estimo la meva mare

amb un amor infinit.

Em consola, m’acarona,

vol sempre el millor per mi.

S’oblida d’ella mateixa

perquè jo sigui feliç.

Fa màgia amb el seu somriure

i em vol estalviar el patir.

Em sembla que és una fada

que té varetes als dits:

amb carícies i pessigolles

dracs i monstres fa esvanir.

Gràcies mare, gràcies sempre

per tot el que fas per mi.