dimecres, 23 d’abril del 2014

POETES SOTA LES FLORS EFÍMERES DELS AMATLLERS






El sis d'abril, per casualitat i gràcies a la xarxa, vam anar a l'Hanami de Masquefa. Això de l'Hanami és una celebració poètica sobta els ametllers, d'inspiració japonesa, com podeu deduir. L'acte va ser molt agradable i el dia esplèndid. Vaig tenir la sort de trobar algunes persones conegudes, com ara una companya de pintura de l'Escola de la Dona, Laura, o poetes com ara la Josepa Ribera-Vallès  i la Mercè Delclòs, que també és una gran cantant. Amb la Josepa ens hem escrit alguns emails i m'ha donat un molt bon consell, que potser caldria incloure la data de naixement de les poetes del blog, per tal que si algú el consulta es pugui orientar millor. Sé que els materials que vaig penjant sobre poetes catalanes resulten útils a moltes persones i sento no poder dedicar-hi més temps. També sé que falten moltes autores, agrairé totes les aportacions que em feu i no cal que siguin famoses ni tan sols que hagin publicat res 'en papers oficials', tan sols que estimin la poesia i n'escriguin de forma constant. El consell de la Josepa el tinc molt en compte i al ritme que pugui aniré actualitzant l'índex. En alguna ocasió també m'han dit que determinada autora no estava actualitzada, però a això ja no hi arribo, si em feu arribar actualitzacions pròpies o de gent que coneixeu amb molt de gust les aniré incorporant. 


2 comentaris:

M. Antònia ha dit...

Una trobada molt interessant. No sabia que ho feieu.

Júlia ha dit...

Jo tampoc ho sabia fins aquest any, ho va veure el Pere a la xarxa i hi vam anar.