dimarts, 24 de gener del 2012

En clau de dona (Ràdio Burjassot)



A través d'aquest blog vaig contactar amb el poeta valencià Alfons Navarret que em va oferir col·laborar quinzenalment amb Ràdio Burjassot parlant de les autores que vaig referenciant en aquest blog.

Penjo els programes emesos fins ara, dedicats a Maria Antònia Salvà, Montserrat Assens i Pilar Cabot. També n'he penjat un altre on parlo de les meves darreres publicacions.

La llàstima és que no en puc eliminar la publicitat que insereix goear, així que una mica de paciència si els voleu escoltar.

Espero que us agradin.








2 comentaris:

Glo.Bos.blog ha dit...

Això es una magnífica noticia, Júlia!
Avui s'ha fet tard, però demà m'ho escoltaré, amb publicitat i tot.
Felicitats pel reconeixement que suposa pel teu treball!

Júlia ha dit...

Gràcies, Glòria!!!